همسر

همسر

همسر
همسر

همسر

همسر

این زنان مردان را از خود دور می کنند

این نوع از خانمها مطمئنا همسرانشان را هم مانند خودشان سرد و افسرده می کنند. آیا شما به همسرتان در جمع بی احترامی می کنید و با او بد رفتار می کنید؟


در این مقاله ? نوع از زنانی که مردان از آنها دوری می کنند را توصیف می کنیم. امیدواریم شما جزء آنها نباشید.


1. ملکه های عیب جو
ملکه نمایش یک نوع شخصیتی است که بسیاری از خانمها را شامل می شود. این خانمها معتقدند که همه چیز یا خیلی خوب است یا خیلی بد. معنای لغوی ملکه، شخصی است دارای بی نهایت عکس العمل های احساساتی و مهیج.


هیچ حد وسطی برای این دخترها وجود ندارد. همه چیز یا بسیار عالی است یا فوق العاده وحشتناک. در ارتباطاتشان هم عیب جو، نالان، نق نقو، و اغلب اوقات بی حوصله هستند. همیشه نیازمند این هستند که چیزی بگویند. از نظر آنها هیچ چیز درست نیست.


علاوه بر این، این خانمها، انواع و اقسام روش ها را امتحان می کنند تا نظر آقایان را به خودشان جلب کنند. درصورتی که بحران های زیادی پیش روی آنهاست و آنها به دنبال کسی هستند که نجاتشان دهد.


2. پرنسس های خونسرد
این نوع از خانمها مطمئنا همسرانشان را هم مانند خودشان سرد و افسرده می کنند. آیا شما به همسرتان در جمع بی احترامی می کنید و با او بد رفتار می کنید؟


 آیا همسرتان شما را گاهی کناره گیر توصیف می کند؟ با او گرم و صمیمی باشید چرا که او به خاطر همین رفتارهاست که تا دیر وقت کار می کند و با زدن یک تلفن از آمدن به آن قصر یخی( خانه ) عذر و بهانه می آورد.

3. خانم های اهل پز
این نوع از زنان اغلب خودشان را به رخ دیگران می کشند و معمولا موارد بسیاری برای خودنمایی مقابل دیگران دارند. او می تواند خودش را در قالب یک شخصی در سمت رئیس، یا صاحب یک مرسدس بنز نشان دهد.


تا زمانی که او به این کارش ادامه می دهد همسرش هم تاوان این فضائل و کمالات را می دهد. در مواقعی که زن صحبت می کند همسرش ساکت است تا مبادا نسبت به صحبتهای زنش مخالفت کند.


مشکل این زنان این است که آنها از همه موقعیت ها استفاده می کنند تا خودشان را به رخ دیگران بکشند و با این کارشان همسرشان را ناراحت و آزرده خاطر می کنند.

4. خانم های درحال تغییر
این خانمها در برخورد اول با آقایان بسیار خوب و دلنشین به نظر می رسند. همیشه آرایش می کنند و بسیار آرام صحبت می کنند.

همیشه مراقب هستند موهایشان آشفته نشود و این را به همسرانشان هم تذکر می دهند. آنها به همسرشان کمی اخم می کنند، لبهایشان را جمع می کنند و سرشان را هم به طرف همسرشان کمی خم می کنند.


قبلا او هیچ کدام از این مشخصات را نداشت اما درحال حاضر همه این ویژگی ها را داراست. زمانی که همسرش از محل کار به خانه می رسد، احساس می کند که با زن جدیدی رو به رو شده است.


چنین تغییر چشمگیری حس اعتماد و اطمینان بین آنها را کم می کند. مرد در این لحظه نمی داند چه اتفاقی افتاده و فکر می کند که او را قبلا می شناخته است.


در اینجا شما با زنانی که مردان از آنها دوری می کنند آشنا شدید. مردان فقط زنانی را می خواهند که خودشان ( واقعی ) باشند. زنان سرد، زنان اهل پز، درحال تغییر را فراموش کنید. اجازه دهید همسرتان شما را هر آنچه که هستید ببیند و عاشقتان شود.  
 
 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد