همسر

همسر

همسر
همسر

همسر

همسر

ده ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر

زنها به همه چیز توجه دارند - منظورم همه چیز هست. آنها استاد کشف چیزها بهمراه جزئیاتشان می باشند. بنابراین حتی کوچکترین رفتارها اگر صمیمانه و متفکرانه انجام پذیرند، نتنها از طرف همسرتان مورد تحسین و تقدیر قرار خواهد گرفت، بلکه باعث تحکیم روابط و برقراری حب و دوستی بیشتر بین شما خواهد شد. البته منظور از این اعمال فقط کمک در انجام امور خانه نیست. برخی از مردان تصور می کنند که شستن ظروف نهایت ابراز یک رفتار رمانتیک بشمار میرود. این ایده خوب است ولی کافی نیست. تمیز و مرتب نمودن محیط بیشتر یک انتظار محسوب میشود تا یک لطف. اگر واقعا تصمیم تحت تاثیر قراردادن و خوشحال نمودن همسر خود را دارید نکات زیر را دنبال کنید و مطمئن باشید نتایج چشمگیری عایدتان خواهد شد.

1) دستورالعمل های رومانتیک تهیه نمایید
هنگامیکه همسرتان به خانه می آید، یک موضوع ماجراجویانه کوچک برایش محیا کنید. در قسمتی از خانه یاداشتی که به او بگوید چه باید بکند، قرار دهید. یاداشت دومی را در محلی که باید آن کار مورد نظر را انجام دهد، بگذارید و به همین ترتیب. توجه داشته باشید که یادداشتها را بصورتی رومانتیک تدارک ببینید تا خودش را بتدریج برای شبی خاطره انگیز و بیاد ماندی آماده نماید. برای مثال به او بگویید در آشپزخانه یک لیوان چای گرم بنوشد، سپس دوش بگیرد و یک موسیقی ملایم بگذارد - متوجه منظور می شوید؟

2) به او بگویید که زیبا است
زنها هیچگاه از شنیدن این جمله خسته نمی شوند و حتی زمانیکه انتظار شنیدنش را ندارند، بیشتر لذت می برند. گه گاهی به محل کار همسرتان تلفن زده و این موضوع را به او گوشزد کنید. یادداشتی حاوی این پیغام در کیفش قرار دهید تا او در طول روز به آن برخورد کند. همچنین ایمیلی برایش بفرستید و بنویسید که دیگر تحمل دوریش را ندارید. او برای دیدن شما بسیار مشتاق و هیجان زده شده و ممکن است حتی محل کارش را زودتر ترک نماید.

3) برایش نامه ای دست نویس بنگارید
شاید ایمیل مهمترین ابداع نسل کنونی بحساب آید اما چیز مهمی از زندگی را از بین برده است: اسرار و مکتب رومانتیک یک نامه دست نویس. بنابراین آنرا بازسازی نموده و یکی برایش بفرسفید. می تواند یک نامه عاشقانه، داستانی، اقراری و یا هر آنچه که همسر شما خوشش می آید باشد. فقط آنرا چاپ نکنید.

4) او را به یک رستوران ببرید
بیاد داشته باشید که این عنصر "غافلگیر نمون" است که باعث بهدف رسیدن میشود. بطور غیر منتظره به محل کار همسرتان رفته و او را به رستورانی در آن حوالی ببرید. حتی می توانید غذای او را آورده و فی البداهه به یک پیکنیک کوچک بروید. شما پدیده برجسته روز او خواهید شد بخصوص هنگامی که همکارانش می بینند که وی چه مرد رومانتیکی دارد.

5) غذای مورد علاقه اش را برایش بپزید
همه بانوان موافقند مردی که با آشپزخانه بیگانه نباشد واقعا یک مرد کامل است. هر مردی باید با پختن غذاهای آسان آشنا بوده و بتواند حداقل یک غذای مشکل را طبخ کند. روش پختن غذای مورد علاقه او را یاد گرفته و خود را در دریای محبت وی غرق شده ببینید.

6) او را به یک قرار ملاقات "رسمی" دعوت کنید
بعد از زمان طولانی با هم بودن، زوجین تمایل به کندی و از دست دادن هیجانات مفرط روزهای اولیه زندگی پیدا می کنند. این چیزی است که اغلب زنان تاسف آنرا میخورند. بنابراین آن هیجانات از دست رفته را بازیابی نموده و او را برای یک ملاقات زیبا دعوت نمایید. بهتر است او را به مکانی با کلاس و مجلل که مستلزم پوشیدن لباس رسمی می باشد ببرید (می دانید که زنان عاشق شیک لباس پوشیدن هستند) برای اینکه به کار خود واقعا رسمیت بخشید، از او از طریق یک نامه یا ایمیل دعوت بعمل آورید.

7) برایش هدیه ای بعنوان یادگاری خریداری نمایید
یک روز بدون دلیلی خاص هدیه ای مناسب کوچکی به او بدهید. البته منظور یک خرس عروسکی و یا دیگر هدایای غیرقابل تخیل موجود نیست. به او چیزی بدهید که برایش ارزش و معنی داشته باشد. اگر چیزی که وی به آن احتیاج داشته ولی تا به حال از گفتنش بشما اجتناب کرده را برایش خریداری کنید، نتیجه بسیار بهتری خواهید گرفت.

8) یک شاخه گل به او بدهید
منتظر رسیدن روز زن یا تولدش نباشید. همین امروز به همسرتان یک شاخه گل بدهید تا احساسات او را بر انگیخته و محیط اطرافش را مزین نمایید. ابتکار داشته باشید و گلی به او بدهید که قبلا نداده باشید مانند یک تک شاخه رز یا ارکیده. تحت هیچ شرایطی نباید گیاهانی مانند کاکتوس را به او داده و این طور وانمو کنید که نشانه عشق و رمز و راز میباشند.

9) او را نوازش کنید
وقتی همسرتان بعد از روزی سخت و خسته کننده از سرکار به خانه بازگشت به نزد او رفته و با مهربانی و نوازش با او سخن گفته و رفتار نمایید. سعی کنید با خوش رویی و خوش خلقی خستگی و استرس روزانه را از تن وی بیرون نمایید. در انتها این نکته را بیاد داشته باشید آنچیزی که همسرتان از روی علاقه واقعی بخاطر می سپارد، اعمال کوچک و جزئی شما می باشد. چیزهای کوچکی مانند تهیه یک کاریکاتور از هر دوی شما و یا ترجیح دادن وی بجای تماشای مسابقه فوتبال دوشنبه شب.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد