همسر

همسر

همسر
همسر

همسر

همسر

شش خصوصیات مردان که خانمها خواهان تغییرشان هستند

از وقتی که با هم بوده اید، متوجه شده اید که در مقابل تصمیم گیری هایتان مقاومت می کند. از شما می خواهد یک دست بلوز-شلوار نو بخرید، فست فود را از رژیم غذاییتان حذف کنید یا رفیق قدیمیتان را به حال خود رها کنید.

آیا باید در برابر این تغییرات مقاومت کنید؟ هر زنی، آگاهانه یا ناآگاهانه تلاش میکند که خیلی چیزها را در همسرش تغییر دهد و از آنجا که باید در روابط انعطاف پذیر بود، باید در تصمیم گیری هایتان کاملاً آزاد باشید. به علاوه، اگر در ابتدای هر رابطه جلوی این مسائل را بگیرید، تا آخر راحت خواهید بود.

در اینجا به 6 مسئله اساسی که خانم ها دوست دارند در آقایون تغییر دهند اشاره می کنیم، اما راهکار هم برای آنها ذکر می کنیم تا بدانید که چطور در برابر این تغییرات مقاومت کنید. پس مصمم و محکم باشید، این بهترین راه برای حفظ شخصیتتان است.

1) طریقه لباس پوشیدنتان
اول از همه این مسائل را در نظر بگیرید: آیا فکر می کنید رنگ مشکی خوب با آبی نفتی ست می شود؟ آیا فکر می کنید که اشکالی ندارد اگر سه روز پشت سر هم یک لباس را بپوشید؟ اگر فکر می کنید که سلیقه خودتان برای ست کردن و پوشیدن لباس عالی است و دیگران هم تا حدودی این را تصدیق کرده اند، پس محکم و جدی در برابر این تغییر ایستادگی کنید. بنابراین برای به حداقل رساندن نفوذ او روی لباس پوشیدنتان، سعی کنید هیچگاه با او برای خرید بیرون نروید. اگر برایتان به عنوان هدیه لباس می خرد، راه دیگری ندارید و فقط باید لبخند زده و تشکر کنید. اما می توانید باز کمی از نفوذ خودتان استفاده کنید، مثلاً با اینکه سلیقه خرید کراوات او را تحسین می کنید بگویید که شما رنگ دیگری را ترجیح می دهید.

2) غذا خوردنتان
اگر سعی می کند که یک ماده غذایی را از رژیم غذایی شما حذف کند، قلباً فقط سلامتی شما رامی خواهد. یا اگر کسی است که خودش آشپزی می کند، برای زندگی با او مجبور می شوید که برنامه های غذایی او را تحمل کنید. بنابراین اگر می خواهید در مورد مسائل مربوط به غذا خوردنتان آزاد باشید، باید سعی کنید که کارهای مربوط به خرید مواد غذایی یا حتی آشپزی را برعهده بگیرید. می توانید همچنین از غذایی که چند روز پیش برایتان پخته بود تعریف کرده و بگویید که چقدر این غذا را دوست دارید تا او به پختن غذاهای مورد علاقه شما کمی تشویق شود. بالاخره برای غذا خوردن تصمیم با خودتان است. پس وقت هایی که خودتان در منزل تنها هستید یا بیرون از منزل غذا می خورید، می توانید هر چه دوست دارید انتخاب کنید اما این را جلوی او اعتراف نکنید.

3) دوستانتان
آیا سعی می کند که شما را از گشتن با دوستان مجردتان دور کند و از شما می خواهد با دوستانی بگردید که ازدواج کرده باشند؟ غیر عادی نیست که زنی از بیرون رفتن شوهرش با دوستان مجرد ناراحت شود. بنابراین اگر می بینید که او قصد دارد که شما را از بعضی از بهترین دوستانتان جدا کند، این موضوع را سریعاً با او مطرح کنید. با رفتاری آرام سعی کنید که به او بفهمانید که دوست دارید همچنان با دوستانتان صمیمی باقی بمانید حتی اگر او از آنها خوشش نیاید. سعی کنید خصوصیات خوب دوستتان را برای او بازگو کنید تا متوجه شود که چرا می خواهید با او بمانید. به عنوان مثال، از سیگار کشیدن او حرفی نزنید، در عوض از دست و دل بازی و خوش قلبی او تعریف کنید. حتی می توانید دوستتان را دعوت کرده تا خانمتان بتواند از نزدیک بهتر با او آشنا شود.

4) تفریحاتتان
احتمالاً او می خواهد که شما تفریحات یکسانی داشته باشید اما این به این معنی نیست که شما باید دست از کارها و تفریحاتی که سابقاً دوست داشتید بردارید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی وقتتان را با او می گذرانید و دنبال تفریح و سرگرمی باشید که هر دو از آن لذت می برید. با این کار، اگر برای دیدن بازی بدون او بیرون بروید، ناراحت نخواهد شد.

5) عادات بدتان
اگر به سیگار اعتیاد دارید، ممکن است سرزنش های او به نفع شما تمام شود. اما اگر می بینید بسیار سخت گیری می کند، دیگر باید مقاومت کنید. بنابراین اگر پیوسته عاداتهای بد شما را متذکر می شود، پس شما هم همین کار را با او بکنید. کمی این موضوع را به شوخی و خنده بگیرید. مثلاً زیاده روی او را در خوردن کیک یا عادت همیشگیش را به آفتاب گرفتن گوشزد کنید. عادات بدتان را بدون اینکه او متوجه شود ادامه دهید. اگر باز به شما نق زد، جدی با او در مورد این مسئله صحبت کنید. در آخر باید بگویم که غر زدن زیاد به هیچ وجه باعث نمی شود که شما عادات بد را کنار بگذارید. خودتان باید برای این کار تصمیم بگیرید.

6) برخورد شما با زن ها
ممکن است بخواهد شما را از زن های دیگر دور کند. شما باید کاری برای این حساسیت او بکنید. بنابراین این مسئله را با او مطرح کنید که رفتن شما به میهمانی های مجردی یا نزدیکی شما به زن های دیگر ربطی به علاقه شما به او ندارد و باعث از بین رفتن آن نمی شود. نگذارید شما را تغییر دهد با وجود اینکه قصد خوبی دارد، شما مجبور نیستید که هر چه گفت گوش دهید تا راضی باشد. این توصیه ها را که در بالا ذکر کردیم عمل کنید تا بتوانید در برابر تغییراتی که می خواهد در شما اعمال کند، مقاومت نموده و شخصیت خودتان را حفظ کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد