همسر

همسر

همسر
همسر

همسر

همسر

چرا مردان زنان جوان را ترجیح می دهند؟

سوال: من زنی هستم در ابتدای دهه سی سالگی و تعجب می کنم از اینکه چرا مردان همسن وسال من می خواهند با زنان 20 تا 30 ساله رابطه داشته با شند.

من پیامی به آدرس " سرویس ارتباطات" فرستادم، اما آنچه در لیست دیده شد این بود که به نظر می رسد مردان همسن من فقط می خواهند با زنان 21 تا 30 ساله رابطه داشته باشند و من واقعا" احساس نا امیدی کردم.

جواب: مردان انسانهای نادرستی هستند، این مطالعه بالینی من است که بر پایه 12464 مصاحبه ای که با مردان مجرد در طی سالهای اخیر داشته ام پایه ریزی شده است و این فقط نقطه نظر یک زن نیست.

در واقع جمله " مردان" انسانهای نادرستی هستند؛ برگرفته از رفتار مکرری است که از همسرم دیده ام که او خوشحال می شد از اینکه یک زن جوان را آزار می دهد.

حالا خبرهای خوب: بهترین نکته در مورد ارتباط ONLINE فقط همان است که شما فهمیده اید. مشخصات شخصی می‌تواند به آشکاری آمار پلیس بین المللی باشد،

اما جالبتر ! آیا ما واقعا" معتقدیم که باید " برادران کارامازوف" و " خوشگذرانی در شب" را با هم نگه داشت.

مشخصات فردی مردان، سکوت آنها و عکس‌های موجدارشان که با مشخصاتشان همراه است یک سلاح مخفی برای زنان در رابطه‌هایشان است.

وقتتان را بیشتر از این در این ملاقاتها ی بیهوده برای شناخت او هدر ندهید. شما می توانید او را فراموش کنید.

فقط به وسیله خواندن این مطلبی که فعالیت مورد علاقه او در آخر هفته فوتبال است و عکس او توسط یک شرکت هدایت می شود و توجه به اینکه او ترجیح می دهد که با زنان 15 سال از خودش کوچکتر رابطه داشته باشد.

هیچ مشکلی نیست اگر کسی چیزی را به چیز دیگر ترجیح می دهد و واقعیت این است که زنان جوانتر مایلند که کمتر در بند تعهدات باشند.

اگر مردی اصلا" به فکر ازدواج و بچه دار شدن نیست خوب این قابل درک است که او زنان با سن بالاتر را ترجیح ندهد که اغلب مایل به ازدواج و بچه دار شدن هستند.

اما زنان جوانتر همچنین مایلند که بی تزویر و ساده باشند و کمتر مورد نصیحت واقع شوند مثلا" لباسی را مایلند بخرند که برای تعداد زیادی از مردان عامل تحریک کننده است.

پس چرا باید یک زن 35 ساله را به یک 21 ساله ترجیح دهند. مردان دنبال رابطه ای هستند که در آن به سن بسیار اهمیت می دهند.

به دلیل اینکه آنها فکر می کنند که این احمقانه است اگر به افراد عالی و شگفت انگیز پشت کنند و مردان با هوش تر می دانند که در هر سنی می توان بچه دار شد.

وقتی یک مرد به یک زن 35 ساله یا بیشتر جواب منفی می دهد او در حقیقت به خودش ضرر می زند. ما با بالا رفتن سن بهتر و عالی تر می شویم. مردانی که به این نکته توجه ندارند موقعیت های خود را از دست می دهند. بگذارید آنها برنامه های " بریتنی" را ببیند.

در نهایت هر آنچه باعث می شود که یک مرد بگوید با زنی در این سن نمی خواهم رابطه داشته باشم هیچ اهمیتی ندارد.

فقط سپاسگزار باشید که آنها آنقدر نادان هستند که با پیغامشان این مطلب را می رسانند: " با من قرار نگذار! یکی دیگر را پیدا کنید که بتواند با هر دختر استثنائی، جالب و باهوش در هر سنی رابطه برقرار کند. لطفا" به دنبال کسی بگردید که ارزش های شما را ببیند. "
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد