همسر

همسر

همسر
همسر

همسر

همسر

داستان واقعی جنسی دوست دختر و پسر تهرانی و اصرار دختر به ازدواج

 

 در ابتدای جلسه محاکمه که صبح دیروز در شعبه 71 دادگاه کیفری ‌استان تهران برگزار شد، علی عطار، نماینده دادستان تهران در توضیح کیفرخواست گفت: مجتبی -متهم - که پسری دانشجو است سوم اردیبهشت سال‌ 1390 دختر جوانی به نام مریم را به قتل رسانده است. این جوان وقتی با تهدید مریم مبنی بر شکایت به مرجع قضایی مواجه شد با ضربه چاقو او را کشت. متهم بعد از قتل موضوع را به خواهرش گفت و به جرمش اعتراف کرد. بنابراین با توجه به مدارک موجود در پرونده، درخواست صدور حکم قانونی را دارم.


در ادامه پدر و مادر مقتول به عنوان اولیای‌دم در جایگاه حاضر شدند و درخواست صدور حکم قصاص کردند. مادر مقتول گفت: مجتبی همسایه ما بود و به خانه ما رفت‌وآمد می‌کرد اما تاجایی که من می‌دانم رابطه خاصی بین او و دخترم نبود، فقط گاهی همدیگر را می‌دیدند البته شوهرم در این حد هم در جریان نبود.


در ادامه مجتبی، در جایگاه حاضر شد. او گفت: من اتهام قتل را قبول دارم اما قصد کشتن او را نداشتم. من و مریم از 15سالگی با هم دوست بودیم و رابطه داشتیم. من عاشق او شده‌ بودم اما چون سنم کم بود نمی‌توانستم به خواستگاری‌اش بروم. به مریم گفته‌ بودم با هم ازدواج می‌کنیم و نباید نگران چیزی باشد، همین هم باعث شده ‌بود به هم نزدیک‌تر شویم. دو سال پیش من دانشگاه قبول و در رشته مدیریت دولتی مشغول به تحصیل شدم، همین موضوع ازدواج‌مان را عقب انداخت. در این مدت من و مریم چندین‌بار با هم رابطه داشتیم. بیشتر این رابطه‌ها در خانه مریم بود البته من به زور او را وادار به این کار نمی‌کردم و خودش می‌خواست. ما عاشق هم شده بودیم. تا اینکه روز حادثه از من خواست زودتر ازدواج کنیم. به مریم گفتم من به تو قول داده‌ام با هم ازدواج می‌کنیم اما حالا نمی‌توانم چون نه سربازی رفته‌ام و نه شغل درست و حسابی دارم. او خیلی اصرار می‌کرد باید در چند روز آینده ازدواج کنیم، من قبول نکردم و گفتم صبر کن حداقل سربازی بروم. اگر در وضعیتی که حالا دارم به خواستگاری بیایم پدرت جواب رد می‌دهد و آن‌وقت دیگر نمی‌شود کاری کرد.


متهم ادامه داد: مریم موضوع رابطه ما را به میان کشید و گفت از او سوء‌استفاده کرده‌ام. جواب دادم من هیچ‌وقت به تو خیانت نکردم هنوز هم می‌گویم می‌خواهم با تو ازدواج کنم فقط باید کمی صبر کنی. یکدفعه عصبانی شد و من را تهدید کرد و گفت اگر با من ازدواج نکنی از تو شکایت می‌کنم. خیلی ترسیدم و از خود بی‌خود شدم و یک ضربه به او زدم، نه به خاطر اینکه او را بکشم فقط به علت اینکه می‌خواستم به او ثابت کنم دوستش دارم.


در این هنگام قاضی از متهم پرسید چطور این دختر را دوست داشتی اما به سمتش چاقو پرت کردی. مجتبی پاسخ داد: مریم همیشه به من می‌گفت دوست دارم مرد غیرتی باشی و به خاطر من دعوا کنی. من هم چاقو در جیبم می‌گذاشتم که هر وقت شد به خاطر مریم دعوا کنم. او از مردی که زور بگوید و اقتدار داشته ‌‌باشد خوشش می‌آمد، به همین خاطر هم چاقو درآوردم. نمی‌خواستم بزنمش، می‌خواستم بگویم من مرد غیرتی هستم و لازم باشد به زور تو را برای خودم نگه می‌دارم.

مجتبی هنگام طرح آخرین دفاعیاتش در حالی‌که به شدت گریه می‌کرد، گفت: از کرده خودم پشیمان هستم و از خانواده مریم درخواست بخشش دارم. او سپس به دست و پای پدر و مادر مقتول افتاد و تقاضای عفو کرد.


در پایان جلسه هیات قضات وارد شور شدند و متهم را به جرم قتل به قصاص و به جرم رابطه نامشروع به صد‌ضربه شلاق محکوم کردند.


بررسی پرونده های قضایی و مراجعین (دختران) به روانپزشکان و روانشناسان نشان می دهد که در اغلب موارد پسران بعد از برقراری رابطه جنسی با معشوقه؟ خود او را با بهانه های مختلف رها می کنند. همچنین بسیاری از موارد طلاق ها در فاصله عقد و ازدواج در حالی انجام می شود که دختر درگیر رابطه جنسی شده است به همین روانشناسان توصیه می کنند که از دوستی های احساسی جنسی دختر و پسری اجتناب و در دوران نامزدی (عقد موقت) و حتی عقد دائم دختران تن به رابطه جنسی ندهند.

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 15 دی 1396 ساعت 12:49

مطلب اموزنده بود لطفا از این داستان های اموزنده بیشتر بزارین ممنون

علی یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 14:01

((( لذت اولین سکس تو ذهن همه انسانها تا آخر عمر هست پس اولین خاطره عشق بازی را با هر حیوانی نسازید با یک انسان متعهد بسازید )))
اول مشخص کنیم فرق بین دوستی و آشنایی را ؟؟؟
ببینید دوستی قبل از ازدواج کار کاملاً اشتباهیه ولی آشنایی قبل از ازدواج کار عاقلانه و کاملا درستیه

فرق دوستی با آشناییه چیه؟
دوستی یک وابستگی و ارتباط عمیق تر از آشناییه یعنی اول ما با یک نفر آشنا میشیم بعد اگر نقاط مشترک داشتیم باهاش دوست میشیم یعنی ازدواج همان دوستی عمیقه یا بهتر بگم دوستی عمیق اسم دیگش ازدواجه

این حق هر دختر و پسریه که قبل از ازدواج طرفش را بشناسه اگه به درد هم میخورن ازدواج کنن اگر هم نه که بدون دردسر هرکی راه خودشا ادامه بده تا به دوست و یار واقعی زندگیش برسه

همه مسائل به کنار بزرگترین مشکل دوستی بین دختر و پسر مشکلات شهوتی و جنسیه
هم دختر از مسائل جنسی لذت میبره هم پسر مخصوصا دفعه اول شاید بشه گفت لذت اولین سکس تو ذهن همه انسانها میمونه پس بهتره با کسی این کار را انجام بدیم که مطمئنیم تا آخر عمر کنارمون هست.
خیلی از دخترها و پسر ها با هم ازدواج میکنن باهم رابطه زناشوئی دارن بعد هم طلاق میگیرن وکسی بهشون ایراد نمیگیره یعنی وقتی یه مرد میخواد با دختری مطلقه ازدواج کنه نمیگه چرا قبلا با شوهرت رابطه داشتی؟؟؟ چون کار خلافی نکرده باید این کار را تو زندگی زناشویی میکرده و ایرادی نداره اما آشنایی یا حتی دوستی قبل ازدواج حق دختر و پسر برای شناخت بیشتر از همه ولی رابطه قبل ازدواج یک بی اخلاقیه و بی بندباریه این بی بندباریه که بده یعنی پسر یا دختر تعهد رسمی به آینده هم ندارن تن به رابطه جنسی غیر اخلاقی میدن و تن به هم میدن از نظر من دختر یا پسری که بدون اخلاق بدون تعهد باهم رابطه دارن هر دوتاشون هرزه ان ، تعریف هرزه همینه یعنی دونفری که به هم تعهد ندارن با هم رابطه داشته باشن هرزه اس چون نتونسته جلو خودشا بگیره پس هرزه اس و این آدم بی تعهد به درد زندگی نمیخوره .
ببینید دختر خانمها اگر با یک پسر آشنا شدید و به دوستی کشید
1- ممکنه این دوستی به ازدواج ختم بشه
2- ممکنه که یه مدتی طول بکشه به هر دلیلی از هم جدا بشید
دوتا شرط مهمه 1- مدت دوستی 2- نوع روابط دوستی

1- مدت دوستی نباید بیشتر از یکسال بشه چون حدود 80 درصد شناخت که آیا به درد شما میخوره یا نه تو این مدت مشخص میشه و کافیه
2- نوع رابطه است که در حد آشنایی باشه و بدون تعهد به جاهای باریک نکشه و بهتره بیشتر به امتحان کردن وشناخت از هم باشه
اگر یک پسر به شما گفت اگر منا دوست داری پس منا ارضا کن یا باهم سکس داشته باشیم شما بهش بگو تو اگر منا دوست داری تا عقد رسمی جلو خودتا بگیر ؟؟؟؟
اگر یک پسر به شما گفت اگر منا دوست داری پس منا ارضا کن یا بیا در حد مالیدن باشه شما بهش بگو تا رسمی نشده (( نه )) اگر لج کرد و از دستت ناراحت شد اینا مطمئن باش این آدم به درد نمیخوره ، دیگه چطوری میخوای آدم ها را بشناسی این یه راهشه
من دیدم که توی این روابط دختر زیان دیده و حتی باردار شده؟؟؟ آیا بچه متولد شده جز بچه زنا چیز دیگریه هم پسر هم دختر باید باید اخلاق محور باشند
خدا به همه جوونا کمک کنه.

زینت چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 12:51

نداشتن رابطه در دوران دوستی آن هم با وضعیتی که دخترها به شدت در این خصوص آسیب پذیر هستند منطقی است، اما در دوران نامزدی و عقد حرف واقعا بی پایه و اساسی است که توصیه می کنید، نیاز جنسی یک امر کاملا طبیعی است که نهی آن با همسر شرعی دیگر افراطی است. اختلاف و طلاق و جدایی پیش می آید یک زن چرا باید اینقدر ضعیف باشد که صرفا به دلیل رابطه با همسر قانونی اش دچار اختلال روحی شود؟ به جایش بهتر نیست به زنان توصیه کنید در این خصوص دیدگاهشان را عوض کنند و به خود صدمه نزنند.

سلام
انجام رابطه جنسی با همسر شرعی مانعی ندارد و نهی نشده است البته ما آن را با توجه به وضعیت کنونی روحی و روانی مردان و زنان و آمارهای موجود توصیه نمی کنیم و هدف شادی بیشتر است با یک زندگی با دوام.

سانترال دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 17:34 http://www.tahapanasonic.com

واقعا مطلب آموزنده ای بود.

flowerbahar شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 10:55 http://hamsar.gala.ir

سلام عجب داستانی بود.روم تاثیرگذاشت..امکان نداره واقعی باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد